Ægroto dum anima est, spes est. (Erasmus, Adages, 2.4.12)

27 Nisan 2011 Çarşamba

fahrenheit 14.04

4/27/2011 12:36:00 ÖÖ Posted by mistrafantastic , No comments














ejderhayı beklemeye çalışıyorum. tutunmak istiyorum. özlüyorum. ellerim bomboş. yandım gel artık diyemiyorum, ateş var. her yerden ona ulaşmamı engellemiş, kavruluyor ayaklarımın dipleri. yetmedi mi?

bu kadar mı diye sormak istiyorum. sordum ama cevap yok. uyuyor. ez. bırakma yaralı beni. vur da öleyim. bitmeden bırakma beni. kayıyor ayağımın altındaki toprak, gözlerim sulanıyor, ama sana ulaşmamı engelleme diyorum. daha çok ateş. biliyorum. sana yanmadan sana ulaşacağım bir gün gelecek.

o kadar uzakta durma. ben senden uzaklaştıkça ellerime kan hücum ediyor yazıyorum. şapkalı a ların şapkalarını unutuyorum. iğne fabrikam yokken, reform yapıyorum. düşmemek için kalkmaktan kaçmadım.

susturma beni. sen orada durdukça ben bitiyorum. kül oluyorum. yandığımda dünya değişecek biliyorum. meczup söyledi. sultanlar da aşık olurmuş. ben bu dağın dibinde ondan bekliyorum.

istisnalar müstesna. dört beş altı. yüzüne değil gözüne bakıyorum. sadece birine. bu yazı senin için. daha az yanmak için küçüldüm. cebine girebilirim.

0 yorum:

Yorum Gönder