Ægroto dum anima est, spes est. (Erasmus, Adages, 2.4.12)

12 Mart 2010 Cuma

sözlükçünün seyr-ü sefer defteri

3/12/2010 02:46:00 ÖS Posted by mistrafantastic , , No comments
müstearın arkasına saklananın tuttuğu notlardır.

madde 1-5:

1 sözlükçünün beresi

ogün samast f tipi cezaevinde evlendi bugün. beresi de meşhurdu kendisinin. belki de katil olduğundan...

edebiyatı katladen sözlükçünün beresi nasıl acaba, ve dahi anlamına geldiği halde ayrı yazılmayan de lerin hesabını kim soracak?

2 bu ahval ve şerait

mahlas seçiminden dolayı eksi alan ya da artı alan yazarlar olsun isterdim. ben de güzel bir mahlas seçip sevgicilik oynardım belki o zaman.
terzi söküğü diye bir şey var şu sıralar başımda, kendim dikemiyorum, terzi olsam gerek...

3 adolf kittler

böyle bir çilingir olsun isterdim. adına rağmen kilitleri açsa, adını aldığı kişiye rapmen güler yüzlü olsa...

4 gitmek mi zor anam kalmak mı zor

her gün giden yazarlar görüyorum, görüyorsun, görüyor. giden yazarın arkasından nick altına yazılanlardan başka, bir şey kalmıyor sanırım. bir de dost listesinde karşısında yazan offline yazısı. kalmak gitmekten zor, düşüncelerin altında ezilmek farklı çünkü...

5 donanımlı yazar

aklıma bir tek murat menteş geliyor, yuvarlak gözlüğüyle. levi strauss'a da çok benziyor. taha kıvanç da tamamen ayrı bir konu.

0 yorum:

Yorum Gönder