Ægroto dum anima est, spes est. (Erasmus, Adages, 2.4.12)

14 Mart 2010 Pazar

ermenilerin soykırım tezini savunanların bosna katliamında politik doğrucu olması

3/14/2010 02:14:00 ÖÖ Posted by mistrafantastic , No comments
bosna'da yapılan soykırımda politik doğrucu olanların, sözde ermeni soykırımı konusundaki görüşleri gerçekten gözlerimi yaşartıyor. insan hakları konusundaki tutarlılkları gerçekten takdire şayan. öyle süper insanlar ki.

vakt-i zamanında bosnada gözlerinin önünde soykırım yapılırken müdahale etmek için soykırımın bitmesini bekleyen bir avrupanın yardakçısı bizimkiler. çok uzak bir geçmiş değil. 15 sene öncesinden bahsediyorum, öldürülen boşnak erkeklerinden, annesi bosnalı olup babası belli olmayan çocuklardan bahsediyorum, asıl soykırım budur. ama o zaman bizim bu politik doğrucular, medya patronlarımız, siyasilerimiz ülkeyi daha fazla nasıl geriletebiliriz diye düşünürken, daha düne kadar bizden olan bir halkı görmemezlikten geldiler.

boşnaklar da en az ermeniler kadar bu kültürün insanıydı. ne değişti? tabi bosnalıların locaları yok, müslümanlar ve ayak oyunu yapmıyorlar. sorun bu. vakti zamanında vatan hainliği yapıp onlarca kez dernekleri kapatılan ermenilere gelince bunlar bizim evlatlarımız demeyi biliyorlar ama. ikiyüzlülüğünüze hayranım.

daha düne kadar ermeni açılımına karşı çıkanların, köşelerinde çemkirip duranların yarısı devlete gaz vermeye çalışıyor; işler sarpa sarsın diye, yarısı da 180 derece dönüp ama soykırım diyorlar. yerim sizi ben. ulan bari yazılarınız arşivlerde gerilere gitmeden dönmeyin bari. iki dakika tutarlı olun.

ha bir de sağda solada, ermeniler katledildi, sosyal haklar ama haksısız diyen bir güruh da var. bunlar da popülist. hayatında bir kere ermenilerle ve azınlıklarla ilgili kitap okumamış sosyalistlerden ve solculardan, bir de bunların yardakçılarından oluşuyorlar. ters görüşten olan birini görünce isyankarlık damarları kabarıyor demek ki. canlarım benim.

avrupanın, türkiyenin gelin arşivleri karşılıklı açalım önerisine de cevap vermemesi, ermeni kanadından ses çıkmaması, ermeni milliyetçilerin davranışları ve masa başı oyunlarını anlamayan gençlerin ve bazı kişilerin bu olaylar hakkında atıp tuttuğunu görmek çok zevkli. benim annesi ermeni babası belli olmayan tanıdıklarım var diyor birileri. ee bosnalı onlarca çocuk tanıyorum organ mafyası uğruna ülkesinden koparılmış, avrupalı ailelere para karşılığı satılmış, onlarca çocuk tanıyorum, vatanını savunmak için 16 yaşında ölen bosnalı çocuklar tanıyorum, travma geçirip intihar eden onlarca bosnalı anne tanıyorum. bunları neden savunmuyorsunuz söylesenize?

avrupa hayranı değiliz diyip kültür bekçiliği yapanlar, şimdilerde insan hakları bekçisi olmuşlar, onu bile beceremiyorlar. bir şey hakkında ahkam kesmek ne kadar kolay. bizim kadar kendi kültürünü ve milletini kolay harcayan, aşşağılayan, çıktığı yumurtayı beğenmeyen bir millet bulamazsınız.

yazıklar olsun.

0 yorum:

Yorum Gönder